ביטאר,
נ', דוידוביץ', נ' (2023). הטמעת למידה דיגיטלית במוסדות להשכלה גבוהה: אתגרים,
חסמים והזדמנויות.
הלא"ה (4): 156-109.
ביטאר, נ', אמיתי, ג', נבון ח' ויעקב, ג' (2023). שילוב פודקאסטים בהוראה בהשכלה הגבוהה: תהליך, מסקנות ותובנות – המקרה של המכללה האקדמית עמק יזרעאל. עלון הפורום הארצי לקידום הוראה ולמידה באקדמיה (11), 31-29. קישור
יעקב, ג', ביטאר, נ' (2022). יום עיון בנושא "מרחבי למידה גמישים ככלי פדגוגי בגישה דיסציפלינרית ואינטר דיסציפלינרית". עלון הפורום הארצי לקידום הוראה ולמידה באקדמיה (10), 50-48. קישור
פרידמן, ו', סייקס, י', אריאלי, ד', סימונוביץ, ח' וביטאר, נ' (2021). הפאזל האקדמי: לקראת מפגש ערבי-יהודי בקמפוס. רסלינג. קישור
רז-רותם, מ', דה סביליה סינה, ה', אריאלי, ד', סימונוביץ, ח' וביטאר, נ' (2021). הפאזל האקדמי – היסטוריה והקשרים. בתוך פרידמן, ו', סייקס, י', אריאלי, ד', סימונוביץ, ח' וביטאר, נ' (עורכים), ניהול קלידוסקופ חברתי במוסד אקדמי: אתגרים ותובנות (עמ' 71-61). רסלינג.
סימונוביץ, ח' וביטאר, נ' (2021). הפאזל האקדמי – היסטוריה והקשרים. בתוך פרידמן, ו', סייקס, י', אריאלי, ד', סימונוביץ, ח' וביטאר, נ' (עורכים), מה זה 'פאזל אקדמי'? מרעיון לפרויקט (עמ' 45-33). רסלינג.
יעקב, ג', ביטאר, נ' (2021). היערכות האקדמית עמק יזרעאל לשילוב פדגוגיה דיגיטלית לשנה"ל תפש"ב. עלון הפורום הארצי לקידום הוראה ולמידה באקדמיה (9), 9-7. קישור
Friedman, V.J., Simonovich, J, Bitar, N., Sykes, I. Aboud-Armali. O., Arieli, D., Hadad, L. Rothman, J., Shdema, I, Dar, M., Desivilya, H. (2020). Self-in-field action research in natural spaces of encounter: inclusion, learning, and organizational change. International Review of Qualitative Research. DOI: 10.1177/1940844720934369 .
https://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.1177/1940844720934369
Friedman, V.J., Simonovich, J, Bitar, N., Sykes, I. (2019). When Diversity and Conflict Meet: Self-In-Field Action Research for Inclusive Organizations. Academy of Management. DOI: 10.5465/AMBPP.2019.17214abstract
https://journals.aom.org/doi/10.5465/AMBPP.2019.17214abstract
ביטאר, נ', אמיתי, ג', נבון ח' ויעקב, ג' (2023). שילוב פודקאסטים בהוראה בהשכלה הגבוהה: תהליך, מסקנות ותובנות – המקרה של המכללה האקדמית עמק יזרעאל. עלון הפורום הארצי לקידום הוראה ולמידה באקדמיה (11), 31-29. קישור
יעקב, ג', ביטאר, נ' (2022). יום עיון בנושא "מרחבי למידה גמישים ככלי פדגוגי בגישה דיסציפלינרית ואינטר דיסציפלינרית". עלון הפורום הארצי לקידום הוראה ולמידה באקדמיה (10), 50-48. קישור
פרידמן, ו', סייקס, י', אריאלי, ד', סימונוביץ, ח' וביטאר, נ' (2021). הפאזל האקדמי: לקראת מפגש ערבי-יהודי בקמפוס. רסלינג. קישור
רז-רותם, מ', דה סביליה סינה, ה', אריאלי, ד', סימונוביץ, ח' וביטאר, נ' (2021). הפאזל האקדמי – היסטוריה והקשרים. בתוך פרידמן, ו', סייקס, י', אריאלי, ד', סימונוביץ, ח' וביטאר, נ' (עורכים), ניהול קלידוסקופ חברתי במוסד אקדמי: אתגרים ותובנות (עמ' 71-61). רסלינג.
סימונוביץ, ח' וביטאר, נ' (2021). הפאזל האקדמי – היסטוריה והקשרים. בתוך פרידמן, ו', סייקס, י', אריאלי, ד', סימונוביץ, ח' וביטאר, נ' (עורכים), מה זה 'פאזל אקדמי'? מרעיון לפרויקט (עמ' 45-33). רסלינג.
יעקב, ג', ביטאר, נ' (2021). היערכות האקדמית עמק יזרעאל לשילוב פדגוגיה דיגיטלית לשנה"ל תפש"ב. עלון הפורום הארצי לקידום הוראה ולמידה באקדמיה (9), 9-7. קישור
Friedman, V.J., Simonovich, J, Bitar, N., Sykes, I. Aboud-Armali. O., Arieli, D., Hadad, L. Rothman, J., Shdema, I, Dar, M., Desivilya, H. (2020). Self-in-field action research in natural spaces of encounter: inclusion, learning, and organizational change. International Review of Qualitative Research. DOI: 10.1177/1940844720934369 .
https://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.1177/1940844720934369
Friedman, V.J., Simonovich, J, Bitar, N., Sykes, I. (2019). When Diversity and Conflict Meet: Self-In-Field Action Research for Inclusive Organizations. Academy of Management. DOI: 10.5465/AMBPP.2019.17214abstract
https://journals.aom.org/doi/10.5465/AMBPP.2019.17214abstract