דילוג לתוכן ראשי
  סקורקוביץ, י'. (2014). תפקידה של הטרמת התקשרות בטוחה בהתמודדות עם איום סטראוטיפ בקרב נשים. הפקולטה למדעי החברה, אוניברסיטת תל אביב. עבודת מחקר לקבלת תואר מוסמך, בהנחיית דר' נ' שנבל.
אריאלי, ד', סקורקוביץ י' והירשפלד, מ' (2018). מפגשים אתניים במרחב האקדמי: חגיגת הסיגד כמשא ומתן על כללי המשחק. הגירה, 8, 22-42.
סקורקוביץ, י, אריאלי, ד', סימונוביץ, ח', גור, פ', עתאמלה, ב', דווידוב, ו,' אגבאריה, ה', ושלו גונן, נ' (2021). 'נעים להכיר' : סטודנטיות יוזמות ומנחות תוכנית למפגשי דיאלוג בין יהודיות וערביות / פלסטיניות בקמפוס. בתוך: ו', פרידמן, י', סייקס, ד', אריאלי, ח', סימונוביץ', ונ', ביטאר (עורכים). הפאזל האקדמי: לקראת מפגש ערבי-יהודי בקמפוס (עמ' 127-154). תל אביב: רסלינג


סקורקוביץ, י' (2022). מנהיגות בעיני מי? על נזילותו של המונח "מנהיגות קהילתית": חקר מקרה של קבוצת נשים שיישמה תוכנית לדיאלוג בי-תרבותי בפריפריה. דפים, 77, 49-66.
Skorkowich, Y., Arieli, D., Simonovich, J., Gur, P., and Atamleh, B. (2021). Whose program is this? Negotiations in designing a student-initiated and student-led Jewish-Arab/Palestinian dialogue program on campus. Action Research, 19(1), 72-90