דילוג לתוכן ראשי
  Taming the shame: Policing excretions and body fluids in advertisements for hygiene products
  • Amit Kama and  Sigal Barak-Brandes
  • European Journal of Cultural Studies 
    First published on June 25, 2013 as doi:10.1177/1367549413491719
     
    קישור לקובץ (opens in a new tab)   מצורף מאמר שנכתב עם ד"ר ברק עטר על הומואים ולסביות בשדה הספורט בישראל.
     
     

    מה קורה כשהופכים ספר מוצלח לסרט? ההוביט כמקרה בוחן. מאת: ד"ר יונתן אילן וד"ר עמית קמה

    מלאכת מחשבת קולנועית או המרה כושלת: מאבקים פרשניים על העיבודים הקולנועיים לספר ההוביט  http://blogtikshoretbarilan.blogspot.co.il/2017/04/blog-post_18.html?m=0
     
     
    קישור לקובץ (opens in a new tab)   קול קורא למחקר חדשני ופורץ דרך:
     
    קישור לקובץ (opens in a new tab)   Ram, Y., Kama, A., Mizrachi, I., & Hall, C. M. (2019). The benefits of an LGBT inclusive tourist destination. Journal of Destination Marketing & Management, 14.  https://doi.org/10.1016/j.jdmm.2019.100374