דילוג לתוכן ראשי

אתר המרצה ד"ר רוטמן עמית

  רוטמן, ע', אליעד, י', פלג, א' וגנדלמן, ל' (2025). יש ימים של crisis: משבר מעונות היום המפוקחים בישראל מנקודת מבטן של המחנכות, חוקרים@הגיל הרך, 23, 1-33. 
רוטמן, ע' ואוסטרייכר-ליאון, ג' (2024). עמדות מנהלים ומנהלות בחינוך החופשי והאנתרופוסופי כלפי תפקיד הייעוץ החינוכי בבתי ספר יסודיים, הייעוץ החינוכי, כ"ו, 55-80.      
עינצ'י, ל., רוטמן, ע., וזרצקי, ח. (2023). התנגדות לחיסוני קורונה ברשתות החברתיות בישראל, קידום הבריאות בישראל, 11, 33-41
Rottman, A. and Sa'ar, A. (2024). Anti-consumerism as a class practice: Parental Investment in a private kindergarten in Israel, Current Sociology, 72(3), 501-518. https://doi.org/10.1177/00113921221141469  
Desivilya Syna, H., Rottman, A., & Raz, M. (2015). Social justice in action: The contribution of evaluation to employment integration of a vulnerable population: The case of college graduates with learning disabilities. In B. Rosenstein & H. Desivilya Syna (Eds.), Evaluation and social justice in complex sociopolitical contexts. New Directions for Evaluation, 146, 43–53.
Desivilya-Syna, H. and Rottman, A. (2012).The Role of Power Asymmetry Sensitivity in Jewish-Arab Partnerships.Conflict Resolution Quarterly, 30(2), 219-241. DOI: 10.1002/crq.21058