אודות
מרצה בסדנאות קופירייטינג, תקשורת צרכנית, פרסום פוליטי
קופירייטר משנת 1982. אינספור קמפיינים מסחריים, פוליטיים, חברתיים, הסברתיים: החל מ- "תן לי כרגיל סיידר הגליל" ו"שום דורות או שום דבר", דרך "איכות היא לא מילה גסה" לחינוכית 23 וכתיבת התכנים הצרכניים עבור חברת החשמל (כשאתם פותחים את מעטפת חשבון החשמל ונופלים לכם מלא עלונים שאתם אפפעם לא קוראים? אני כתבתי אותם), ועד לכתיבת התסריטים והתוכן עבור מרכז המבקרים "מרכז פרס לשלום ולחדשנות" (2018). יוצר השמות: אקמול פוקוס, שוקו שוק, מכבי שלי, בית בלב, שמפופו, בפלות עלית, הילוך-שישי. 2 שורות ב"שירת הסטיקר" של דוד גרוסמן והדג-נחש: "בחירה ישירה זה רע"; "יש לי ביטחון בשלום של שרון".